Thuis / Nieuws / bedrijfsnieuws / Welkom bij Techtextil 2024

bedrijfsnieuws

Welkom bij Techtextil 2024

Techtextiel 2024

Hubei Jinlong New Materials Company was gevestigd in de stad Suizhou, in de provincie Hubei, en heeft een oppervlakte van 400.000 vierkante meter. Wij zijn een hightech onderneming in China. Wij produceren voornamelijk pvc-flexbanner, pvc-zeildoek, afgewerkte zeilen, flexibele watertank, opblaasbare tent, op grote schaal toegepast in buitenzonwering, waterdichte bekleding, landbouw, cultuur, sport enzovoort.

We gebruiken geavanceerde technologie en apparatuur om een ​​schaalmodel voor meerdere producten en bedrijfstakken te realiseren. Onze productielijn omvat 5 categorieën van 100 verschillende artikelen. Wij bezitten een hele reeks productielijnen, waaronder het weven van basisstoffen, kalanderen, coaten, lamineren, lakken en bedrukken. Onze zeildoekbreedte kan zonder lassen tot 5,5 m bedragen. Daarnaast hebben we een automatische snijmachine, een UV-drukmachine en een warmtelasmachine, die eindproducten kan maken volgens het monster en de ontwerptekening van de klant. Wij verwelkomen OEM- en ODM-bestellingen.

Productcategorieën

Aanbevolen nieuws